08 maj, 2017
Fahrmansystrarnas succébikini – slutsåld i 7 storlekar
AvMalin Karlberg
Systrarna Sofi och Frida Fahrman lanserar i dag sin omtalade mamma-dotterkollektion för Ellos. På bara timmar har den populära citronbikinin sålt slut i flera storlekar.
Annons
Modesystrarna och entreprenörerna Sofi och Frida Fahrman har tagit fram en mamma-dotterkampanj för postordermärket Ellos, inspirerad av den italienska kustorten Positano, där kollektionens kampanjbilder även är tagna.
Annons
8 maj släpptes kollektionen och av lagersaldot att döma är det ANNONS volangbikinin med citronmönster som är den stora favoriten. Efter bara ett dygn har den nämligen sålt slut i sju behåstorlekar. Även den ANNONS matchande barnbaddräkten med samma mönster har sålt slut i ett par storlekar. ANNONS Bikinitrosorna för dam finns dock i skrivande stund kvar i samtliga storlekar.
ANNONS Se hela kollektionen här.
Läs även:
Systrarna Fahrman lanserar mor-dotter-kollektion för Ellos
Artikeln innehåller affiliatelänkar till återförsäljare. Läs mer om hur det fungerar här.
Annons